Wednesday, January 6, 2016

Segmen Jom Tambah Follower Blog 2016



Walaupaun sudah hari ke 6 Tahun Baru,  tapi mood tahun baru masih ada. 
Saya ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan  ribuan  terima kasih kepada Saudara Hasrul Hassan yang menganjurkan Segmen Jom Tambah Follower Blog Tahun 2016. Ini dapat memberi peluang kepada blogger baru macam saya untuk menambah follower dan blog list untuk blog sendiri disamping dapat membuat lebih jualan untuk produk yang dipasarkan.

Blog ini telah mula dibuat sejak hujung 2013. Tapi disebabkan kekurangan ilmu terutama dalam SEO, blog ini kurang mendapat perhatian. Blog saudara Hasrul menguatkan lagi semangat saya untuk terus berkongis tentang produk jualan saya disini untuk lebih dekat dan mendapat perhatian orang diluar sana serta dapat menarik minat para pembeli untuk membeli produk jualan saya.

Blog ini bukan sekadar menjual produk formulasi makanan sunnah malah untuk berkongi manafaat kesihatan kepada sesiapa saja yang memerlukan disamping memberi peluang kepada yang berminat untuk menjana pendapatan tambahan.

Saya amat berharap agar dapat belajar untuk menghasilkan posting yang menarik dan berkualiti untuk menarik lebih ramai pembaca selain pembeli produk.


Azam Tahun 2016

Tambah ramai follower
Dapat membuat jualan tertinggiDapat income affiliate
Belajar menulis dengan teknik SEO yang betul


No comments:

Post a Comment

Terima Qaseh atas komen anda

Untuk kesihatan & kecergasan dalaman & luaran

Pernah tak dengar pasal air kunyit campur asam jawa , kencur, temukunci dan gula merah? Haaa...bukan untuk masa dalam pantang jew ta...